Tschuldigung mol, aber es isch Glichstand bi de Aktivmitglider... Dir sid nid meh als mir Schwitzer.
__________________Ein Arzt kann seine Fehler begraben, das Beste was ein Architekt tun kann, ist Efeu pflanzen.
Jo bis hiaz, owa vielleicht kaima jo no mea österreicher *hehe*
Zitat: Original von Bramble jo so muas ma des mochn! Österreich an di mocht! Bitte nid nomol, mir wüsse jo, zu was das s letztä mol gfüert het... (ich bi jo nid narzistisch, aber bi sonämä geilä spruch mues ich eifach schnell vor ä Spiegel stoh und sägä wie geil ich doch bi...)
jo bist eh... trotzdem: östarreich is a so lässiges laund, manchmal a bissl merkwüadig, oba sunst gaunz guat.
__________________And the lion fell in love with the lamb Nun aber bleiben Glaube, Hoffnung, Liebe, diese drei; aber die Liebe ist die größte unter ihnen.
Bi no nie dört gsi... aber besser als d Schwiz sid der högschtens im Skifahre...
und sicha ah im Wein mocha *gg*
Do wer i mer nid so sicher... mir hei uf jede Fall die tölleri Sproch.
jo sicha wenst manst... najo, wir san holt wie wir san
Und eigentlich müesse mer zämähebä. EM und das alles.^^
Genau, da host vulkuman recht. Schweiz und Österreich! so muass des sein.
Dieser Beitrag wurde schon 1 mal editiert, zum letzten mal von Bramble am 23.05.2008 12:47.
mä schribt sich sälber immer z letscht...
*lol* Ich bi grad zimlich müed. Mir hei Informationsrecource und dört mache mer fascht nüt anders als zueluege, wie der Dozänt Datebanke vorstellt und durchsuecht... Mängisch dörfe mers denn au sälber no mache. S isch scho interessant irgendwie, aber sehr ermüedend...
is es da so liaba? I hoff hoilt.
Dieser Beitrag wurde schon 1 mal editiert, zum letzten mal von Bramble am 23.05.2008 18:49.
Irgendwie hani jetzt do der Zämähang nid ganz mitbecho... oder ich has falsch verstande.
na sie hot jetzt die reihenfolge gändat: Zitat: Original von Bramble: Genau, da host vulkuman recht. Schweiz und Österreich! so muass des sein.
Dieser Beitrag wurde schon 1 mal editiert, zum letzten mal von Galadwen am 25.05.2008 09:14.
Aha. Ich ha dänkt, s sig d Antwort uf mi Bitrag gsi.
*lol* i hobs zeascht ah net gsehn, das's ihrn Beitrog gändert hat
ma vasuacht es hoilt allen recht zum machn. net wahr?
Jo zeitweis scha
Ich schaff e chli dra das bi mir z änderä...