Do ch�ne alli schribe, wienene der Schnabel gwachse isch.
__________________Ein Arzt kann seine Fehler begraben, das Beste was ein Architekt tun kann, ist Efeu pflanzen.
Jo also �cht �ntlech h�i mr do �mol � chl�chlich� chascht� zu chli scht�t�...
Dieser Beitrag wurde schon 2 mal editiert, zum letzten mal von Agarwaen am 19.12.2007 16:50.
Ok... das ha jetzt nid mol ich verstande...
cha m� jo scho cho s�g� das isch echtra so gmacht... m�chlichscht vil ch drin ha.
*lol* S isch aber zimlich m�ehsam.
also ihr h�nd halt scho en super schpezielle dialekt
Mir? S�g jetzt aber nid, dass es Baseld�tsch ist! Mir si n�mlich Baselbieter.
jo weisch, d St. Galler kenn� dr unterschid halt nid
Ouuu, d� isch b�s gsi!
Aison is kaun die uazlna schweizer Dialekt ah ned unterscheiden, i bin scha froh wann i olle �sterreichischen vanaun hoidn kau
*lol* Derbii si si doch soooo unterschidlich... Aber ich ch�nt die �strichische au nid unterscheide.
*hehe* Tjo do gehts in meistn �sterreichern ah nid aundas - vor ollem denan de wos in da Stodt lebm
Was? D �schtricher wo in der Stadt l�b� ch�ne nit anderi Dial�kt zueordne?
Sea schlecht dat i sogn. De sprecha n�mli selber fast goa kan dialekt, de is scha eher hochdeitsch
Also, als Ussestehendi chani s�ge: nei, ganz sicher nid!
*lol* Najo, die L�ndler sehng des owa so
Wie au immer...^^ Ah, i weiss nid was schribe...
i muas sogn, das des a so a witzige anglegnheit is, das i net woas was i sogn sul. aba i vasuachs amal. seavas, i kum aus da steiermark und i red steirisch, was oba net, ob des so gschriebn wird.
__________________And the lion fell in love with the lamb Nun aber bleiben Glaube, Hoffnung, Liebe, diese drei; aber die Liebe ist die gr��te unter ihnen.
des is jo wuascht wia ma wos schreibt, alson i versteh di guid *gg* Do san hoid �sterreicher unda sich
jo so muas ma des mochn! �sterreich an di mocht!