Do chöne alli schribe, wienene der Schnabel gwachse isch.
__________________Ein Arzt kann seine Fehler begraben, das Beste was ein Architekt tun kann, ist Efeu pflanzen.
Jo also ächt äntlech häi mr do ämol ä chlächlichä chaschtä zu chli schtätä...
Dieser Beitrag wurde schon 2 mal editiert, zum letzten mal von Agarwaen am 19.12.2007 15:50.
Ok... das ha jetzt nid mol ich verstande...
cha mä jo scho cho sägä das isch echtra so gmacht... möchlichscht vil ch drin ha.
*lol* S isch aber zimlich müehsam.
also ihr händ halt scho en super schpezielle dialekt
__________________*~* Ein Raum ohne Bücher ist wie ein Körper ohne Seele. *~* (Cicero)
Mir? Säg jetzt aber nid, dass es Baseldütsch ist! Mir si nämlich Baselbieter.
jo weisch, d St. Galler kennä dr unterschid halt nid
Ouuu, dä isch bös gsi!
Aison is kaun die uazlna schweizer Dialekt ah ned unterscheiden, i bin scha froh wann i olle österreichischen vanaun hoidn kau
*lol* Derbii si si doch soooo unterschidlich... Aber ich chönt die östrichische au nid unterscheide.
*hehe* Tjo do gehts in meistn Österreichern ah nid aundas - vor ollem denan de wos in da Stodt lebm
Was? D Öschtricher wo in der Stadt läbä chöne nit anderi Dialäkt zueordne?
Sea schlecht dat i sogn. De sprecha nämli selber fast goa kan dialekt, de is scha eher hochdeitsch
Also, als Ussestehendi chani säge: nei, ganz sicher nid!
*lol* Najo, die Ländler sehng des owa so
Wie au immer...^^ Ah, i weiss nid was schribe...
i muas sogn, das des a so a witzige anglegnheit is, das i net woas was i sogn sul. aba i vasuachs amal. seavas, i kum aus da steiermark und i red steirisch, was oba net, ob des so gschriebn wird.
__________________And the lion fell in love with the lamb Nun aber bleiben Glaube, Hoffnung, Liebe, diese drei; aber die Liebe ist die größte unter ihnen.
des is jo wuascht wia ma wos schreibt, alson i versteh di guid *gg* Do san hoid Österreicher unda sich
jo so muas ma des mochn! Österreich an di mocht!