-.-
__________________Ein Arzt kann seine Fehler begraben, das Beste was ein Architekt tun kann, ist Efeu pflanzen.
jo des is lustig. auf, auf ihr hosn hört ihr net den jäga blosn
__________________And the lion fell in love with the lamb Nun aber bleiben Glaube, Hoffnung, Liebe, diese drei; aber die Liebe ist die größte unter ihnen.
Mir fallt grad nüt i und dichte chani au nid...
dr Täll seit zu dä Eidgenossä wär nid schnupft dä wird verschossä do chunt drGessler um ä egg und säit dä schnupf mues wäg Die Wort si chum erklungä dr Gessler tot, vum Pfil durchdrungä Loset, seit dr Täll, so wirds allnä ergehä wo sich gegä die Pris verwehrä k.a. welä idiot uf d Idee cho isch ä schwizer schnupfspruch uf hochütsch z schribä
Tell sprach zu den Eidgenossen, "Wer nicht schnupft der wird erschossen." Da kam der Gessler um die Eck, und befahl: "Der ganze Schnupf muss weg." Kaum waren diese Worte erklungen, war Gessler tot, vom Pfeil durchdrungen. "Hört!" sprach Tell "so wird es allen gehn die diesen Pries verwehrn."
aso. klingt jo a bissl komisch. des wors, wos du gmant host?
Ah übrigens, mir Schwitzer hei euch Östricher zu öise zweitliebschte Nochbere gwehlt (Nach Italie). Gratulation. Dütschland hets nume uf e zweitletschte Platz gschaft, und das sicher nur, wil die meischte gar nid dra dänkt hei, dass es Liechtestei überhaupt git (die si uf em letschte Platz).
so muas des sein. i mog die schweiz a vuil gern. bin zu weihnochtn gern in bellwald (kanton wallis). es is durt echt leiwand.
I woa bis jetzt nau nie länger als 1 Tog in da schweiz, is owa sicher voll leiwand dort - teuer owa leiwand
net unbedingt teua. des wors ma aber jedesmol vuil wert.
Was heisst leiwand? oO
i würds mit "Supe"r beschreim. Oda "total echte ober klasse". Ja so glaub i, passts.
Joa ich würds auch mit "super" übersetzen Laut Wikipedia: leiwand = ‘super, cool, gut’ (z. B. Des Festl woa leiwand = ‘Das Fest war super’) Juhuuuu mei 5000sta Post
Dieser Beitrag wurde schon 1 mal editiert, zum letzten mal von Galadwen am 31.05.2008 16:27.
Gratulation. Ich bi no nie z Östrich gsi... aber isch sicher au "leiwand".^^
Owa sicha is des leiwand! Kaunst da gor net vurstelln.
stimmt scho. Zumindest in Wien hets mr guet gfallä.
Nöime anders bisch au noni gsi...
oiso des dürfts net verpassn! wien ist schön, aber es gibt no so vui aunderes in Österreich, wos lässig is!
Ich glaub, die meischte Schwizter gönge nid so vill uf Östrich, wills landschaftlich relativ ähnlich isch an villne Ort... Aber irgendeinisch will i scho mol go.